Předvolební kampaně

Do svého prvního celostátního volebního štábu jsem přišel v roce 2001. Za ty necelé dvě desítky let jsem si prošel od pořizování zápisů a roznášení letáků přes dílčí projekty až po strategická zadání a vedení kampaní za desítky milionů korun. Vedl jsem kampaně na lokální, regionální i celostátní úrovni. Za tu dobu jsem se setkal se spoustou odborníků a skvělých lidí, kteří jsou profesionály a mají skvělé nápady. Abyste udělali dobrou kampaň potřebujete tři věci:

  • odpovědně sestavený rozpočet, abyste poznali své priority,
  • vyčerpávající rozvrh, abyste na nic nezapomněli,
  • spolehlivé dodavatele, kteří vás nenechají ve štychu.

Je několik kampaní, na které jsem hrdý. Největší radost mám z těch do Evropského parlamentu (2009 pro KDU-ČSL a 2014 pro TOP 09 a STAN) a samozřejmě nezapomenutelná byla kampaň do Poslanecké sněmovny pro TOP 09 (s podporou STAN) v roce 2010 . Nezapomenu na doplňovací volby v Bílině v roce 2015. Atmosféru prezidentské volby a podzimní "hukot" v mimořádných volbách do Sněmovny v roce 2013. Poučná byla kampaň Tomáše Czernina do Senátu. A desítky dalších.

Ale ty nejcennější zkušenosti jsou stejně z voleb, které v referencích nenajdete. U nikoho. Protože zkušenost je nepřenositelná. A možná proto nás to pořád baví. Proto vzniklo PRodukujeme.

Jaroslav Poláček

Vyhráli jsme!

Děkujeme za skvělou spolupráci a gratulujeme všem kandidátům, pro které jsme mohli připravovat kampaně: vítězům voleb a europoslancům koalice Progresivne Slovensko & Spolu, senátorovi Herbertu Paverovi, starostovi Radku Vondrovi z Prahy 14, starostovi Pavlu Jandovi z Loun, jakož i dalším zastupitelům z Prahy 10 nebo Teplic.

Učíme města používat sítě

Každý dnes umí dát příspěvek na Facebook. Facebook ale není úřední vývěska, ani nástěnka na plakáty.

Naučíme Vás používat sítě tak, aby lidi četli to, co píšete, protože Vás těch pár lajků také nebaví. A sociální sítě jsou o čtenářích a interakcích.

Naučíte se o svých poselstvích přemýšlet strategicky a pochopíte, kdo je Váš čtenář a jaký používá jazyk. Více...

Kampaň #stydimse

Kampaň z konce roku 2018 oslovila dnes v prvním týdnu 60 000 lidí. Stala se unikátní díky nabídce individuálních motivů - každý měl na billboardu svůj obličej. Nakonec bylo vylepeno 96 plakátů v celé ČR. Kampaň přitáhla pozornost médií a psalo se o ní na všech významných zpravodajských serverech. Web kampaně najdete na www.stydimse.cz.

Fotografie

Evropský parlament 2019: Progresivne Slovensko & Spolu

Jaroslav Poláček bol súčasťou tímu stratégov, ktorý zostavila Babora Petrová a ktorý s nami spolupracoval na úspešnej volebnej kampani koalície. Více...

PRodukujeme s.r.o. byla registrovanou třetí osobou pro senátní kampaň v roce 2018.

Reg. číslo: 1-2018-SE-0002

Transparentní účet: 2501482465/2010 viz https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=2501482465